AGENT VANZARI / MARKETING

1383153959_job_openingsPentru detalii puteti suna la nr: 0766102562

Posturi disponibile: 1

Tip job: Full time sau Part-time

Nivel cariera: Entry-Level

Oferta: se va negocia in urma interviului

Oras: Constanta

Echipa noastra se mareste si suntem in cautarea noilor nostri colegi pentru posturile de Consultant Vanzari ! Te incurajam sa aplici daca ai :
– Bune abilitati in lucrul cu calculatorul
– Fire proactiva
– Abilitati de comunicare
– Spirit de echipa
– Atentie la detalii
Iti place lucurul in echipa , sa cooperezi cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor commune

RESPONSABILITĂŢILE TALE PRINCIPALE SUNT:

Prospectarea si identificarea potentialilor clientin negocierea in vederea semnarii contractelor.
Beneficii:
1. Contract de munca pe perioada nedeterminata
2. Salariu de baza atractiv
3. Bonus in functie de realizari
4. Telefon de servici
5. Laptop
6. Auto

TEHNICIAN IT

1383153959_job_openingsPentru detalii puteti suna la nr: 0371191030

Posturi disponibile: 1

Tip job: Full time

Nivel cariera: Entry-Level/Primii 3 Ani Exp

Oferta: se va negocia in urma interviului

Oras: Constanta

CANDIDATUL IDEAL:

*studii medii (profil tehnic-constituie avantaj)
*cunostinte IT hardware, software si networking
*cunostinte fundamentale de retelistica si internet
*cunostinte fundamentale de electronica si electrotehnica
*proiectare , configurare si executie retele de calculatoare (instalare si conectare sisteme, servere, cablare si elemente de retea)
*abilitati de comunicare si relationare
*cunostinte de baza electronica
*capacitate de organizare a propriei activitati si abilitati de gestiune a timpului
*initiativa in a propune modalitati de rezolvare a unor sarcini de munca.

RESPONSABILITATI / BENEFICII:

*solutioneaza problemele din retea in timp util
*mentenanta IT
*instalare sistem de operare (Windows/Linux/Osx) + Office + aplicatii uzuale + drivere;
*instalare periferice;
*administrare sisteme si servicii informatice.
*cunostinte teoretice si practice de cablare structurata si retele de calculatoare;
*se documenteaza in ceea ce priveste intreaga retea (probleme de rezolvat, modalitati de actiune, aplicatii, servere);
*pastreaza evidenta componentelor IT si echipamentelor existente in service;
*ofera asistenta tehnica de tip help-desk pentru rezolvarea incidentelor prin telefon, email, chat, remote desktop sau prin deplasare la sediul clientului.